1. شنیدن صدای نامتعارف از هود که ممکن است ناشی از تغییر شکل دادن پروانه، شکستگی پره های پروانه و شل شدن پروانه از شفت موتور باشد که با لبه های حلزونی (قاب موتور)برخود و ایجاد صدا میکند.همچنین خرابی بلبرینگ یا کاسه نمد سر و ته موتور و یا خرابی قطعات جانبی موتور وگاها شل شدن بدنه هود میتواند از علل تولید صدای نامتعارف هود گردد.
2. کلید هود را روشن میکنیم ولی هود کار نمیکند؟
اتصال برق دستگاه قطع شده است.
کلید هود خراب شده است.
موتور دستگاه دچار نقص فنی گردیده است.
برد دستگاه معیوب شده است.
3. در دستگاه های دیجیتال کلید روشن میشود ولی موتور کار نمیکند؟
در این صورت موتور دستگاه ایراد دارد.
4. موتور هود سالم است ولی کلید کار نمیکند؟
برد دستگاه معیوب شده است.
در صورت بروز هرگونه ایراد و نقص فنی در هود با ما تماس بگیرید تا سرویسکار به محل اعزام و پس از بررسی و عیب یابی در خصوص رفع ایراد اقدام لازم بعمل اورده شود.
بدیهی است در خرید اجاق گاز بایستی از کیفیت بالای قطعات آن اطمینان حاصل کرد زیرا این محصول با ترکیب برق، گاز و هوا، شعله و حرارت را در اختیار ما قرار میدهد. اجاق گاز از حساس ترین وسایل پر خطر اشپزخانه است که همواره باید موارد ایمنی را درباره آن اعمال کرد.
درخرید هود بایستی به نکات زیر توجه کرد:
1. شکل ظاهری هود که به ذوق و سلیقه شخصی مشتری بستگی دارد.
2. قدرت موتور هود: همواره بایستی در خرید هود به این نکته توجه داشته باشیم که انتخاب هود بستگی به قدرت مکش موتور ان دارد مثلا برای اشپز خانه های با مساحت بزرگتر و فعالیت بالاتر هودهایی با موتور توربو یا موتور فن فلزی ویا موتورهای دارای دو پروانه انتخاب شود.
3. اندازه هود: بدیهی است که هودی انتخاب شود که ابعاد ان با محل نصب همخوانی داشته باشد. مثلا هود در سایزهای 60 سانت، 80 سانت و 90 سانت تولید میشود.
4. مدل هود: سازندگان هود را در مدلهای شومینه، مورب شیشه سکوریت، زیر کابینتی، مخفی و جزیره تولید میکنند که هر کدام از انها صرفا در محلهای خاصی که توسط کابینت کار تعبیه شده نصب میشوند.
5. برند هود: انچه که از هر نظر اهمیت دارد نوع کیفیت و ایمنی دستگاه است لذا همواره محصولی انتخاب شود که حداقل استانداردهای لازم را داشته باشد تا از نظر بهره دهی و ایمنی اسایش را برای مصرف کننده فراهم سازد.
بله در صورت صلاحدید مشتری کلیه مراحل تعمیر و سرویس حتی با توضیحات لازم در حضور مشتری انجام میشود.
بله، با برقرای تماس با شماره 65578430 یا 09359366628 از طرف مشتری و ثبت ادرس حدود 2 ساعت بعد سرویسکار با مشتری هماهنگی لازم را بعمل اورده و به محل مراجعه مینماید.
با توجه به اینکه تعمیرات و سرویس توسط سرویسکار متخصص و متعهد و با استفاده از قطعات خوب شرکتی انجام میگردد در صورتیکه ایراد مربوط به همان قسمتی که تعمیر شده باشد تا رفع ایراد کامل مسئولیت و هزینه ان بعهده سرویسکار است.
اندیشه فاز 1 خیابان ارغوان هشتم غربی پاساژ ماهان
تلفن: 65578430
فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.